Flying Without Wings===================================



Every’s looking for that something
每天都在找尋些事物
One thing that makes it all complete
讓生活完整的事物
You find it in the strangest places
您發現它在最奇怪的地方
Places you never knew it could be
一個你永遠不知道它可能在的地方

Some find it in the face of their children
有些事物從孩子的面孔中被發現
Some find it in their lover’s eye
有些事物從情侶間的眼神中發現
Who can deny the joy it brings
誰可以否認它帶來的歡愉
When you find the special thing
當你發現一個特別的事物時
You’re flying without wings
你就會像不用翅膀也可以飛翔般

Some find it sharing every morning
有些事物被發現分享在每個早晨
Some in their solitary lives
有些事物在他們的孤零零生活中
You find it in the works of others
你可以在其他的工作中也找到它
A simple line can make you laugh or cry
一條簡單的線條可能讓您微笑或哭泣

You find it in the deepest friendship
你在友情的最深處找到它
The kind you cherish all your life
那讓您珍惜您所有生活
And when you know how much that means
而當你知道它有多豐富的意義
You’ve found that special thing
你已經找到最特別的事物
You’re flying without wings
你就會像不用翅膀也可以飛翔般

So, impossible as they may seem
所以,他們可能看得到
You’ve got to fight for every dream
你必須為了每個夢想去奮鬥
Cos who’s to know which one you let go
因為誰知道您放棄哪個
Would have made you complete
而使您的夢想完全

Well, for me it’s waking up beside you
很好, 為了我 它在旁邊叫醒您
To watch the sun rise on your face
為了看你臉上的日出
To know that I can say I love you
為了知道我可以說我愛你
at any given time or place
在任何被給予的時間或地方

It’s little things that only I know
我只知道事情的一小部份
Those are the things that make you mine
這些小事情讓你變成我的一部份
And it’s like flying without wings
且它就像是你不用翅膀也可以飛翔般
Cos you’re my special thing
因為你就是我最特別的事物
I’m flying without wings
我就會像不用翅膀也可以飛翔般

You’re the place my life begins
你就是我生活的原點處
You’ll be where it ends
你可以出現在任何結束的地點
I’m flying without wings
我就會像不用翅膀也可以飛翔般
And that’s the joy you bring
且那是你帶來的歡愉
I’m flying without wings
我就像不用翅膀也可以飛翔般
 

 

Swear It Again=================================================



I wanna know 我想知道
Who ever told you I was letting go 是誰告訴你我想放手
Of the only joy that I have ever known 放掉那我唯一明白的喜悅
Girl they were lying 女孩,有人在說謊
Just look around 看看四週
And all the people that we used to know 我倆認識的人們
Have just given up they wanna let it go 都已放棄,他們都想放手
But we're still trying 但我倆仍在努力

So you should know this love we share 因此,你應該明白我倆共享的愛
Was never made to die 絕對不是為死而生
I'm glad we're on this one-way street 我很高興我倆走在單行道上
Just you and I 就只有我倆
Just you and I 就只有我倆

*I'm never gonna say goodbye 我絕對不會和你告別
'Cause I never wanna see you cry 因為我從來不想看見你哭泣
I swore to you my love would remain 我向你發誓,我的愛永遠在
And I'd swear it all over again, and I 我可以一次又一次的發誓
I'm never gonna treat you bad 我絕對不會虧待你
'Cause I never wanna see you sad 因為我從來不想看到你傷心
I swore to share your joys and your pain 我發誓,我會和你分享喜悅、分擔痛苦
And I'd swear it all over again 我可以一次又一次的發誓

Some people say 有人說
That everything has got its place and time 萬事萬物皆有其安身立命的道理
Even the day must give way to the night 即使白晝都需讓路給黑夜
But I'm not buying 但我可不買帳
Cause in your eyes 因為在你眼底
I see a love that burns eternally 我看到了永遠燃燒的愛
And if you see how beautiful you are to me 如果你明白你在我心中是多麼美
You'll know I'm not lying 你就明白我不是在說謊

Sure there'll be times we wanna say goodbye 當然,將來我們也許會道別
But even if we tried 但即使我倆再努力
There are some things in this life 生命中有些事
Won't be denied 是不能否認的
Won't be denied (*) 是不能否認的

The more I see of you is the more I know I love you 越看著你,我明白我會越愛你
The more that I'm sure I want you for ever and ever more 也越確定我越來越需要你
And the more that I know 我更明白
Oh that I'm never gonna let you go 我永遠不會讓你走
Gotta let you know that! 這些事我都要讓你明白

 

 

 

聽到副歌...你就會想起來這是什麼了....

 

Soledad============================================



 

Writer: K.C. PORTER, RAMI YACOUB, ANDREAS CARLSON

If only you could see the tears
In the world you left behind
If only you could heal my heart
Just one more time
Even when I close my eyes
There's an image of your face
And once again I come to realise
You're a loss I can't replace

Soledad
It's a keeping for the lonely
Since the day that you were gone
Why did you leave me
Soledad
In my heart you were the only
And your memory lives on
Why did you leave me
Soledad

Walking down the streets
Of Nothingville
Where our love was young and free
Can't believe just what an empty place
It has come to be
I would give my life away
If it could only be the same
Cause I can't still the voice inside of me
That is calling out your name

Time will never change the things you told me
After all we're meant to be
Love will bring us back to you and me
If only you could see

 Shane:

多希望你可以知道 你離開之後 我的悲傷
多希望你可以再次為我療傷
每當我閉上雙眼
總無法忘卻你的身影
再一次 我深深瞭解
你永遠無人可以取代

All:

*孤獨
 自從你走的那一天
 我的悲傷沒有止盡
 為何離我而去
 孤獨
 你是我心中的唯一
 你我的記憶永遠無法抹去
 為何離開我*

Bryan:

孤獨

Shane:

走在Nothingville的大街上
那時我們的愛苗 才漸漸滋長
不敢相信一切竟變得如此空虛
我願意拋棄生命
只要一切回到從前
我無法抹去記憶中你的聲音
這是我對你愛的呼喚

Repeat(*)

Shane:

孤獨

Mark:

時間不會改變你我的誓約
因為我們真心相屬
愛會讓一切再回到從前

Bryan:

只希望你能看見

Repeat(*)

孤獨

Repeat*

孤獨
為何要孤獨的離開我

If I Let You Go==========================================



 

西城男孩     If I let you go

day after day 日復一日
time pass away 時光流逝
and I just can't get you off my mind 我就是無法將你忘卻
nobody knows 無人知曉
I hide it inside 我隱忍在心
I keep on searching but i can't find 我一直尋覓

the courage is to show 無從找尋
to letting you know 需要勇氣 讓你知道
I've never felt so much love before 我從未如此深刻感受愛情
and once again I'm thinkin' about 再一次我用心思考
takin' the easy way out 要讓真情緩緩前進

but if I let you go *若我讓你遠走
I will never know 我永不會知道
what my life would be 緊擁你在身旁ㄉ我ㄉ生命
holding you close to me 將會是什麼情景
will I ever see 我是否有機會看到
you smiling back at me 你對我回眸一笑
oh yeah
how will I know 我無從知悉
if I let you go 若我讓你遠走

night after night 黑夜逝去
I hear myself say 我聽見自己心底ㄉ聲音
why can't this feeling just fade away 這種感覺為何揮之不去
there's no one like you 你是唯一
you speak to my heart 你與我心有靈犀
it's such a shame 我倆距離相隔
we're worlds apart 令人惋惜

I'm to shy to ask 我太害羞說不出口
I'm to proud to lose 我太好勝無法失去
but sooner or later I've gotta choose 早晚我都要做抉擇
and once again 再一次我用心思考
I'm thinkin' about
taking the easy way out 要讓真情緩緩前進


but if I let you go *若我讓你遠走
I will never know 我永不會知道
what my life would be 緊擁你在身旁ㄉ我ㄉ生命
holding you close to me 將會是什麼情景
will I ever see 我是否有機會看到
you smiling back at me 你對我回眸一笑
oh yeah
how will I know 我無從知悉
if I let you go 若我讓你遠走

if I let you go, oh baby 若我讓你遠走

oooh

once again I'm thinkin' about 再一次我用心思考
takin' the easy way out 要讓真情緩緩前進

but if I let you go *若我讓你遠走
I will never know 我永不會知道
what my life would be 緊擁你在身旁ㄉ我ㄉ生命
holding you close to me (close to me) 將會是什麼情景
will I ever see 我是否有機會看到
you smiling back at me 你對我回眸一笑
oh yeah
how will I know 我無從知悉
if I let you go 若我讓你遠走

but if I let you go *若我讓你遠走
I will never know 我永不會知道
(oh baby)

will I ever see 我是否有機會看到
you smiling back at me 你對我回眸一笑
oh yeah
How will I know 我無從知悉
(how will i know)
if I let you go 若我讓你遠走


Close============================================

 

Across the miles
It's funny to me
How far you are but now
Near you seem to be
I could talk all night
Just to hear you breathe
I could spend my life
Just living this dream
You're all I'll ever need

You give me strength
You give me hope
You give me someone to love someone to hold
When I'm in your arms
I need you to know
I've never been
I've never been this close

With all the lovers
I used to know
I kept my distance I never let go
But in your arms I know I'm safe
'Cause I've never been held
And I've never been kissed in this way
You're all I'll ever need
You're all I'll ever need

Close enough to see it's true
Close enough to trust in you
Closer now than any words can say

And when, when I'm in your arms,
I need you to know I've never been
I've never been this close

You give me strength
You give me hope
You give me someone to love someone to hold
When I'm in your arms
I need you to know
I've never been
I've never been
I've never been
I've never been this close

在整個英裡
這很有趣,我
你是多遠,但現在
靠近你似乎是
我能說話了一夜
只聽到你的呼吸
我可以用我的生命
只是這個夢想生活
你是我的一切將永遠需要

你給我力量
你給我希望
你給我這樣的人愛一個人抱著
當我在你的懷抱
我要你知道
我從來沒有去過
我從來沒有如此接近

與所有的愛好者
我曾經知道
我繼續我的距離我從來沒有放過
但在你懷裡我知道我很安全
因爲我從來沒有去過舉行

<a href="http://pop.yinyueabc.com/lyrics_westlife_song_close_zh-CN/">Close 歌詞<a>
<a href="http://www.yinyueabc.com">音樂 ABC<a>


我也從來沒有以這種方式被親吻
你是我的一切將永遠需要
你是我的一切將永遠需要

近到足以目睹它的真
足夠接近相信你
現在比任何更緊密的話可以說

當,當我在你的懷抱我,
我要你知道,我從來沒有去過
我從來沒有如此接近

你給我力量
你給我希望
你給我這樣的人愛一個人抱著
當我在你的懷抱
我要你知道
我從來沒有去過
我從來沒有去過
我從來沒有去過
我從來沒有如此接近

Bop Bop Baby=======================================



 

 
Mom always said, nothing would break me or lead me astray
Who would have guessed I'd let my mind drift so far away
You always said I was a dreamer now instead
I'm dreaming of things that's making my mind go crazy
Small things like

When I call you at home and he answers the phone
Or I get your machine and I don't hear me
When I lie in my bed with the thoughts in my head
When we danced and we sang and we laughed all night

Ooh da bop bop baby please don't let me go
Can't live my life this way
Ooh da bop bop baby please just let me know
And put my mind at ease for sure

On a love train
20 odd years now
I got off today
But nobody said the stop that I've taken
Was a stop too late
Now I'm alone I'm thinking of stupid
Hurtful small things like

<a href="http://pop.yinyueabc.com/lyrics_westlife_song_bop-bop-baby/">Bop Bop Baby 歌詞<a>
<a href="http://www.yinyueabc.com">音樂 ABC<a>



When I call you at home and he answers the phone
Or I get your machine and I don't hear me
When I lie in my bed with the thoughts in my head
When we danced and we sang and we laughed all night

Ooh da bop bop baby please don't let me go
Can't live my life this way
Ooh da bop bop baby please just let me know
And put my mind at ease for sure

Maybe it's time to say goodbye
Maybe it's time to let this lie
This is when we must set things right
Now that we've gone our separate ways
I just can't live these desperate days
This is what I've been trying to say

Ooh da bop bop baby please don't let me go
Can't live my life this way
Ooh da bop bop baby please just let me know
And put my mind at ease for sure


媽媽常說,沒有什麼會打破我或領我誤入歧途
誰又能猜到我會讓我的心漂那麼遠
你總是說我是一個夢想家,而不是現在
我夢想著事情的瘋狂讓心靈去
像小事情

當我叫你和他在家裡接電話
或者,我知道你的機器,我不聽我的
當我躺在床上,我在我的頭腦中的念頭
當我們跳舞,我們唱歌,我們都笑了一整夜

國際收支平衡表國際收支平衡表哦大寶貝請不要讓我走
我的生活不能這樣活
哦寶貝請達國際收支平衡表國際收支平衡表只是讓我知道
而安心肯定我的腦海

火車上的愛情
現在20多年
今天我下車
但是,沒有人說,我已經採取停止
太晚了一站
現在我很孤獨,我很愚蠢的想法
喜歡小東西傷害

<a href="http://pop.yinyueabc.com/lyrics_westlife_song_bop-bop-baby_zh-CN/">Bop Bop Baby 歌詞<a>
<a href="http://www.yinyueabc.com">音樂 ABC<a>



當我叫你和他在家裡接電話
或者,我知道你的機器,我不聽我的
當我躺在床上,我在我的頭腦中的念頭
當我們跳舞,我們唱歌,我們都笑了一整夜

國際收支平衡表國際收支平衡表哦大寶貝請不要讓我走
我的生活不能這樣活
哦寶貝請達國際收支平衡表國際收支平衡表只是讓我知道
而安心肯定我的腦海

也許是時候說再見
也許是時候讓這個謊言
這是當我們必須撥亂反正
現在,我們已經走各的路
我只是不能遵守這些絕望的日子
這是我一直想說

國際收支平衡表國際收支平衡表哦大寶貝請不要讓我走
我的生活不能這樣活
哦寶貝請達國際收支平衡表國際收支平衡表只是讓我知道
而安心肯定我的腦海


The Rose=====================================




 

Some say love, it is a river
有人說,愛是條河
that drowns the tender reed
容易將柔弱的蘆葦淹沒
Some say love, it is a razor
有人說,愛是把剃刀
that leaves your soul to bleed
會任由你的靈魂淌血
Some say love, it is a hunger an endless aching need
有人說,愛是種饑渴 一種無盡的帶痛的需求
I say love it is a flower
我說,愛是一朵花
And you, it's only seed
而你,只是花的種籽

It's the heart afraid of breaking
害怕破碎的心
that never learns to dance
永遠學不會跳舞
It's the dream afraid of waking
害怕醒來的夢
that never takes the chance
永遠沒有機會
It's the one who won't be taken who can not seem to give
不願吃虧的人 不懂得付出
And the soul afraid of dying that never learns to live
憂心死亡的靈魂 不懂得生活

When the night has been too lonely
當夜顯得寂寞不堪
And the road has been too long
去路顯得無盡漫長
And you think that love is only for the lucky and the strong
當你覺得只有幸運者 及強者才有幸得到愛
Just remember in the winter
謹記,在嚴寒的冬日裡
Far beneath the bitter snow lies the seed
酷雪的覆蓋下,躺著一顆種籽
That with the sun's love in the spring becomes the rose
一旦春陽臨照,就能幻化成一朵 玫 瑰

 

 

超好聽的一首歌......

 

 

 

來源資訊:

http://www.westlife.com/global/frontpage?cmdr=ip2country.memorized

google

歌詞帝國

http://westlife.pixnet.net/blog

https://www.facebook.com/Westlife


arrow
arrow

    呼呼 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()